witch hunters
WITCH HUNTERS - Terenowa fabularna gra przygodowo szkoleniowa
Jest to gra o wysokim stopniu trudności, którą można przegrać.
Nastawiona jest na współpracę , komunikacje i kreatywność.
Czas trwania to minimum 5 godzin zależne od terenu na jakim się odbywa.
Terenem/ plansza najlepiej jak to jest stare miasto dużych aglomeracji takich jak Poznań , Wrocław , Warszawa czy Gdańsk . Można ja przeprowadzać również w poza granicami Polski
Wprowadzenie fabularne:
Szóstego dnia miesiąca, gdy wschodzi krwawy księżyc, od pierwszej poświaty jego karmazynowych promieni wysłannicy prawdy mają 6 części doby by unicestwić klujące się od wieków w zaułkach miasta zło. Niczym niehamowane wciąż przybiera na sile od roku pańskiego 1820.
Jest wiek XXI. Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji… oraz oddziałów najemników – łowców czarownic .
PRZEBIEG MISJI:
I próba
Wszystkie odziały ochotnicze muszą udowodnić że są zdolne do pokonania złai jednocześnie musza uzyskać pierwsze 4 poziomy siły .
Tu inkwizytor – wysłannik papiestwa daje śmiałkom 4 zadania i za każde wykonane zadanie zdobywają oni jeden poziom potrzebny im do pokonania najsłabszych z wiedźm.
Gdy śmiałkowie zdobędą już wszystko co potrzebne i staną się gotowi do polowania Inkwizytor oferuje łowcom słoną zapłatę za odnalezienie i pokonanie noszących znamiona czarostwa kobiet.
II próba
Jest ich kilka, jedna silniejsza od drugiej, każda ma wiele poziomów życia i jest opętana innym obłędem. Są silne, złe i przebiegłe. Łowcy przyjmują ofertę, nie pozostają jednak bezbronni. Zleceniodawca wyposaża ich w informacje które wywiad inkwizycyjny zdołał zebrać, a wszystkie potrzebne informacje znajdują się w księdze o nazwie: Młot na Czarownice część II wznowiona
- księgę zleceń, z opisem każdej wiedzmy, jej umiejętnościami i siłą,
- zasady polowania,
- mapę,
- znaki inkwizycji,
- torbę z niezbędnymi narzędziami ataku, obrony i tortur
(nóż, miecz, flakon, medalion, różdżka, kamień runiczny, strzykawka),
- szczegółowy cennik za każdą z wiedźm,
- mapę miasta.
Gra ograniczona czasem po upływie którego okazuje się kro wygrał, inkwizycja czy czarownice.
napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.