WITCH HUNTERS - Terenowa fabularna gra przygodowo szkoleniowa

Jest to gra o wysokim stopniu trudności, którą można przegrać.

Nastawiona jest na współpracę , komunikacje i kreatywność.

Czas trwania to minimum 5 godzin zależne od terenu na jakim się odbywa.

Terenem/ plansza najlepiej jak to jest stare miasto dużych aglomeracji takich jak Poznań , Wrocław , Warszawa czy Gdańsk . Można ja przeprowadzać również w poza granicami Polski 

Wprowadzenie fabularne:

Szóstego dnia  miesiąca, gdy wschodzi krwawy księżyc, od pierwszej poświaty jego karmazynowych promieni wysłannicy prawdy mają 6 części doby by unicestwić klujące się od wieków w zaułkach miasta zło. Niczym niehamowane wciąż przybiera na sile od roku pańskiego 1820.

Jest wiek XXI. Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji… oraz  oddziałów najemników – łowców czarownic . 

PRZEBIEG MISJI:

I próba 

Wszystkie odziały ochotnicze muszą udowodnić że są zdolne do pokonania złai jednocześnie musza uzyskać pierwsze 4 poziomy siły .

Tu inkwizytor – wysłannik papiestwa daje śmiałkom 4 zadania i za każde wykonane zadanie zdobywają oni jeden poziom potrzebny im do pokonania najsłabszych z wiedźm.

Gdy śmiałkowie zdobędą już wszystko co potrzebne i staną się gotowi do polowania Inkwizytor oferuje łowcom słoną zapłatę za odnalezienie i pokonanie noszących znamiona czarostwa kobiet. 

II próba 

Jest ich kilka, jedna silniejsza od drugiej, każda ma wiele poziomów życia i jest opętana innym obłędem. Są silne, złe i przebiegłe. Łowcy przyjmują ofertę, nie pozostają jednak bezbronni. Zleceniodawca wyposaża ich w informacje które wywiad inkwizycyjny zdołał zebrać, a wszystkie potrzebne informacje znajdują się w księdze o nazwie: Młot na Czarownice część II wznowiona 

- księgę zleceń, z opisem każdej wiedzmy, jej umiejętnościami i siłą,

- zasady polowania,

- mapę,

- znaki inkwizycji,

- torbę z niezbędnymi narzędziami ataku, obrony i tortur 

(nóż, miecz, flakon, medalion, różdżka, kamień runiczny, strzykawka),

- szczegółowy cennik za każdą z wiedźm,

- mapę miasta.

Gra ograniczona czasem po upływie którego okazuje się kro wygrał, inkwizycja czy czarownice.

napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.